sâmbătă, 21 martie 2009

Scrisoare catre clinica din Germania

Am reusit aseara sa fac si sa trimit scrisoarea catre clinica din Germania si sper ca este compusa ok. Scrisoare
Sunt foarte dezamagita de Witing, chiar daca echipa de la Recuperare a manifestat o mare dorinta de a o ajuta pe Georgi, din pacate nu s-a rezolvat nimic cu internarea.
Insa ieri mi-a spus Lili ca sunt mari sanse sa o interneze la Filantropia, tot la Recuperare, asa ca sper in continuare ca va fi bine si va ajunge intr-un centru abilitat unde poate fi ajutata mai mult decat acasa.
Astazi voi merge si eu s-o vad, nu mai pot de dorul ei, n-am mai vazut-o de cand s-a internat la Bals pt. infectia de la plamani, unde nu am avut curajul sa merg, fiind un spital de boli infectioase.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Alinuta, ai avut o idee excelenta cu blogul si iti multumim din tot sufletul pentru tot ce faci pentru Mocolina.

Anonim spunea...

http://www.informatiamedicala.ro/stiri-medicale/Cum-ne-tratam-in-strainatate-381.html

Anonim spunea...

Doamne ajuta sa fie bine! Sper sa reusim cu clinica din Germania....
Alina sa o pupi si din partea mea te rog! Si sa-i spui ca imi e tare dor de ea!
Maine te sun sa imi spui cum e. Madalina

Anonim spunea...

in urma cu 2 ani , pe 23 ianuarie 2007 si eu, ca si Georgi, am suferit un avc,am fost in coma...Am dat insa peste un om deosebit care m-a ajutat enorm la spitalul Bagdasar, dr.Ciubotaru Vasile ,seful sectiei de neurochirurgie.0744518249 Poate merita sa incercati si aici...
Nu va pierdeti increderea in Dumnezeu, si, daruiti-i multa dragoste...acolo , in lumea ei, ea va simte...
Dani