joi, 26 martie 2009

O raza de soare pe strada noastra!

Nu ma asteptam ca acest blog sa propage asa un ecou, mai ales ca initial a fost o pagina personala pentru EA... Creste inima in mine cand realizez ca Georgi chiar poate fi ajutata si nu sunt putini cei ce o iubesc si lupta pentru ea...
Postarea este pentru cei ce au adaugat comentarii, sunt oameni care au trecut ei insisi prin intamplari asemanatoare si vin cu rugamintea de a ne da mai multe detalii despre cazurile lor, orice poate ajuta, poate si fara sa ne dam seama.

"in urma cu 2 ani , pe 23 ianuarie 2007 si eu, ca si Georgi, am suferit un avc,am fost in coma...Am dat insa peste un om deosebit care m-a ajutat enorm la spitalul Bagdasar, dr.Ciubotaru Vasile ,seful sectiei de neurochirurgie.0744518249 Poate merita sa incercati si aici...
Nu va pierdeti increderea in Dumnezeu, si, daruiti-i multa dragoste...acolo , in lumea ei, ea va simte...
Dani

25 martie 2009 15:52"


"Unde-i SUUB?
Eu zic s-o duceti la Bagdasar la dr. Danaila... e cel mai bun neurochirurg din Europa (insa inainte de orice interventie chirurgicala asigurati-va ca nu mai e virusul Clepsiela in spital).
Fratele meu a avut fix aceeasi chestie iar acum e bine (are cateva sechele, dar e bine). A scapat si de Clepsiela.
Sigur se va face bine Georgi! ;) Garantat! La accidentele vasculare cerebrale daca nu se moare in primele 2-3 saptamani se scapa! ;)
Un alt baiat a stat in coma 4 luni si leguma alte multe luni, iar acum e student la drept ;).
Bafta si nu va pierdeti speranta pt ca sigur se va face bine!!!
E fff important sa o sustineti si dupa ce se face bine, sa fiti mereu langa ea si sa o scoateti din casa mereu... ca si inainte. Daca apuca sa se simta bolnava si speriata o sa-si piarda interesul de a face recuperare (recuperarea e 80% psihica si 20% fizica).

25 martie 2009 21:15"


SUUB este Spitalul Universitar de Urgenta Bucuresti.

Ieri am retransmis scrisoarea si prin fax catre clinica din Germania, in speranta ca vom primi cat mai repede un raspuns. As fi prea insistenta daca le-as da si un telefon pe maine?

2 comentarii:

Anonim spunea...

Doamne ajuta sa se faca si Moco bine! Speram sa aibe si ea noroc cum ati avut si voi! Speranta moare ultima! Madalina

Anonim spunea...

Va multumesc din suflet tuturor celor care vor sa ne ajute cu un sms,cu un numar de telefon,cu o vorba buna!!!!Eu nu mai pot nici macar la pozele ei sa ma uit!Mi-e asa de dor de ea ca de multe ori o visez cum vorbeste cu mine la telefon,iar cand trec prin capat in vine sa mor !