luni, 16 martie 2009

Haideti sa facem ceva

Lili, matusa care are grija de Georgi zi si noapte, a gasit intr-o revista un articol despre o fata cu acelasi diagnostic care este acum intr-o clinica de recuperare din Germania, a luat legatura cu prietenii ei iar acestia ne-au indrumat si pe noi catre acea clinica. Astazi sau maine asteptam rezultatele de la analize si un referat medical pe care le vom traduce si trimite la clinica. De asemenea am sa trec pe la banca sa deschid conturi. Suntem constienti ca nu este un lucru de facut de pe o zi pe alta, asa ca intre timp oricum vom merge si la Clinica de Recuperare din cadrul Spitalului Witing, unde am intalnit primii oameni cu suflet care cred ca Georgi are sanse si vor s-o ajute. Eu zic sa ne punem pe treaba si sa facem ceva! Revin mai tarziu cu conturile. Doamne ajuta!

Edit: am postat conturile. Am vorbit cu Lili, astazi urmeaza sa primeasca referatul si sa mai faca o radiografie. Maine se asteapta externarea. Astept si eu actele, cum le am, le voi atasa si aici.

Niciun comentariu: