marți, 14 iulie 2009

Georgi e la mare!

Am fost sambata pe 11.07.09 sa o vad pe Georgi. Mi s-a parut mai prezenta, mai ales ca s-a agitat tare mult cand am inceput sa vorbesc cu ea, lucru care m-a innebunit si mi-a rupt sufletul. Este cat se poate de clar ca aude si intelege, dar inca nu poate comunica. Arata din ce in ce mai bine si mi s-a parut mai puternica.
Duminica a plecat la Mangalia, am vorbit azi cu Lili si este foarte bine acolo, face multe proceduri, iar ea este linistita. Vor sta 30 de zile si sper din tot sufletul sa raspunda bine la tratamente si sa fie mai bine.
Imi doresc din suflet sa reuseasca sa comunice, macar "da" si "nu" sa poata exprima in vreun fel, oricare. E cumplit sa mi-o imaginez constienta, dar prizoniera in propriul corp.
Sa dea Dumnezeu sa fie bine!

2 comentarii:

Ser79ban spunea...

yupyy

MariaB. spunea...

As vrea sa va ajut cu cateva numere de telefon ale unor persoane din presa, televiziune, etc.
Va rog, contactati-ma! (ana@organizatiaemma.ro)
Multa sanatate Georgiei.