joi, 9 iulie 2009

09 iulie 2009

A trecut ceva timp de cand nu am mai scris, timp in care a venit pe lume baietelul meu, Catalin-George, de care Georgi inca nu se poate bucura.
Intre timp, Georgi a mai fost 10 zile (de pe 26.06.09) la recuperare la Robanescu, unde a inceput (in sfarsit) sa aiba rezultate imbucuratoare, detalii pe care le stiu de la o buna prietena si fosta colega de serviciu de-a ei, Laura, care este langa Georgi trup si suflet si care ma tine si pe mine la curent.
In urma tratamentelor, i s-au inmuiat articulatiile la maini, putand deschide palmele, isi tine echilibrul cand sta pe o parte, nemaifiind nevoie de sustinere la spate, isi trage picioarele pe rand si le sustine singura pe talpi, cu genunchii indoiti, sta pe burta.

Pe 12 iulie va pleca la recuperare la Mangalia.
Soldul contului in lei la data de azi este 11730, 46.
Imi este foarte dor de ea, nu am stat niciodata atat de mult fara sa o vad si imi doresc sa ajung cat mai repede la ea, sper sa ma lase cel mic.

Niciun comentariu: