miercuri, 1 aprilie 2009

Un gand bun pentru 28 de primaveri!

Sambata, 04 aprilie 2009, Georgi implineste 28 de ani. Ar fi putut sa danseze, sa rada, sa petreaca si sa se bucure inconjurata de cei dragi ei, asa cum oricine face de ziua lui, fara sa realizeze cat inseamna sa poti face lucrul acesta. In schimb, ea va sta intr-un pat, asa cum sta de 8 luni de zile, neputand sa se exprime sau sa ne arate macar ca intelege ce i se spune. Nimeni nu stie ce este in sufletul ei si cu totii ne dorim sa poata comunica.
Am o mare rugaminte fata de toti cei care vor vrea sa treaca pe la Georgi de ziua ei: protejati-o! Chiar daca pare absurd, nu va apropiati prea mult de ea, este sensibila si are un sistem imunitar slabit. Orice microb inofensiv pentru noi poate naste o boala pentru ea. Dezinfectati-va mainile, nu-i respirati in fata. Nu intrati deloc daca sunteti raciti sau poate doar va curge nasul. Spun acestea deoarece din emotia intalnirii riscam sa uitam sa o protejam.
Cu totii o iubim si asta inseamna ca ii vrem binele. Multumesc.

edit: Adriana, multumim, nu superi pe nimeni, oricine poate ajuta si chiar o vorba poate conta enorm. Vom incerca sa apelam si la posturi TV, in speranta ca cineva va intelege gravitatea situatiei si va accepta sa ne ajute prin publicarea cazului lui Georgi. Incercam orice, numai sa fie bine!

7 comentarii:

Anonim spunea...

As vrea sa vin si eu sa o vad ca imi e tare dor de ea....nu am mai vazut-o din ziua in care ati plecat la munte la Tina( inainte sa se intample nenorocirea). Cat a fost in spital nu am avut curajul sa o vad...Am vorbit ieri cu Adi si i-am spus si lui ca as vrea sa o vad, dar banuiesc ca vor multe persoane sa o vada si nu as vrea sa o obosim prea rau....am sa te sun Alina sa vorbesc cu tine pe tema asta. Madalina

Adriana spunea...

Eu perosnal nu o cunosc pe acesta fata, un inger de fata...o cunosc din povestirile, din pozele unei bune prietene de-a ei, care este si prietena mea. Fata asta are dreptul la viata, dar trebuie sa facem mai mult pentru ea.O sa indraznesc sa va dau un sfat si nu vreau sa supar pe nimeni; aceasta poveste trebuie data in mass-media, va prinde mult mai bine si cu siguranta rezultatele financiare se vor vedea mult mai repede. Sprijin orice campanie pe care o veti face pentru acest inger. Ma repet, chiar nu vreau sa supar pe nimeni , nu am facut decat sa dau un sfat.

Adriana

Anonim spunea...

cunosc un jurnalist, am sa incerc sa vorbesc cu el.....sper sa reusesc sa dau de el. Ideea nu e rea si nu cred ca se supara cineva. Madalina

Anonim spunea...

Nici eu nu o cunosc pe Georgiana, dar deloc. Are insa aceeasi varsta ca si mine si mi se pare cumplit ce i s-a intamplat. Am contribuit si eu cu o suma in bani, sper din tot sufletul sa o ajute si sa-si revina. Multe ganduri de bine! Sanatate!

Ruxandra Maria

Anonim spunea...

Am trimis mail-uri la toate televiziunile. Poate ne baga cineva in seama. Doamne ajuta!

Anonim spunea...

Nici eu nu o cunosc pe georgi, doar pe tina, de ceva ani. Mi-a spus cat de mult o iubeste. Ii doresc sa fie din nou sanatoasa si vesela ca inainte. Si as vrea sa-i urez ,,La multi ani!'' si sa poata auzi. Domnul va fi cu tine si te vei vindeca, eu sunt sigura!

Madalina spunea...

"La multi ani Moco!" Sa-ti dea Dumnezeu sanatate! Azi vin sa te vad, abia astept!