sâmbătă, 4 aprilie 2009

LA MULTI ANI !!!!

Astazi e ziua ta
Zi frumoasa ca tine
Ti-am trimis ghiocei
Ca sa-ti murmure ei
Cât de mult te iubesc
Poate vei capata
Daruri mai minunate
Însa eu, draga mea,
N-am decât inima,
Iata, ti-o daruiesc
Azi parca e mai mult soare
Si pomii au înflorit
Natura în sarbatoare
Cu flori s-a împodobit
Mi-e primavara în suflet iara
Si-n ziua asta cu soare
Pe care n-o voi uita
Ti-am scris o scrisoare
Care-ncepe-asa:
Astazi e ziua ta
Zi frumoasa ca tine
Ti-am trimis ghiocei
Ca sa-ti murmure ei
Cât de mult te iubesc
Poate vei capata
Daruri mai minunate
Însa eu, draga mea,
N-am decât inima,
Iata, ti-o daruiesc
Peste ani si ani de zile
Poate ca ma vei uita
Dar sa stii ca-ntotdeauna
Ca si azi îti voi cânta:
Astazi e ziua ta
Zi frumoasa ca tine
Ti-am trimis ghiocei
Ca sa-ti murmure ei
Cât de mult te iubesc
Azi parca e mai mult soare
Si pomii au înflorit
Natura în sarbatoare
Cu flori s-a împodobit
Mi-e primavara în suflet iara
Si-n ziua asta cu soare
Pe care n-o voi uita
Ti-am scris o scrisoare
Care-ncepe-asa:
Astazi e ziua ta
Zi frumoasa ca tine
Ti-am trimis ghiocei
Ca sa-ti murmure ei
Cât de mult te iubesc
Poate vei capata
Daruri mai minunate
Însa eu, draga mea,
N-am decât inima,
Iata, ti-o daruiesc
Peste ani si ani de zile
Poate ca ma vei uita
Dar sa stii ca-ntotdeauna
Ca si azi îti voi cânta:
Astazi e ziua ta
Zi frumoasa ca tine
Ti-am trimis ghiocei
Ca sa-ti murmure ei
Cât de mult te iubesc!

La Multi Ani, Georgi!!!

Un comentariu:

Ser79ban spunea...

La multi ani Georgele!