joi, 21 ianuarie 2010

Multumiri Fundatiei Motivation

Multumim Fundatiei Motivation pentru cadrul pe care l-au donat Georgianei, de care ea are mare nevoie la exercitiile pentru mers, pana acum folosind unul imprumutat.

Aseara am vazut-o pe Georgi, este extrem de frumoasa, mi-a placut foarte mult cum arata, se vede ca lucreaza activ, muschii de la picioare si maini au inceput sa se contureze din ce in ce mai frumos. Degetele de la maini le tine intinse. De asemenea am remarcat ca are o alta expresie a fetei, mult mai destinsa decat pana acum. Din pacate pe mine m-a cam ignorat, dar nu ma las eu batuta asa usor. :) Am aflat un lucru minunat: de alaltaieri, la exercitiile de mers, muta singura piciorul stang!
Esti foarte puternica Georgi! Cu totii stim asta!
Georgi are nevoie de incurajari, sunt sigura ca i-ar face mare placere sa o viziteze mai multe persoane.

Aici este fimuletul in care Georgi zambeste

Un comentariu:

mady spunea...

buna.ma numesc mady,am 19 ani.in urma cu 2 luni prietenul meu de 20 de ani a suferit un accident.as vrea sa vorbesc mai mult cu tine pentru ca mi se pare ca se aseamana cazul lui cu al georgianei.iti las mail'ul meu (mada9116@yahoo.com) poate reusim sa luam legatura.multa sanatate georgianei