vineri, 23 octombrie 2009

Raza de soare

Nu e nimic mai frumos de atata timp incoace ca vestea pe care am primit-o ieri... Nu pot descrie in cuvinte emotia pe care o traiesc si cum inima o ia la goana, parca vrand sa bata tare-tare, sa strige unei lumi intregi bucuria nestavilita care a cuprins-o... Si cu un tremur incontrolabil palmele mi se umezesc si vreau sa tip sa auda si firul de iarba... ca Georgi a mea a ZAMBIT!!!! Da, asa e, nu e chiar minunat? Georgi a zambit si simt in zambetul ei triumful asupra unei vieti atat de nedrepte...
Doamne, Dumnezeule mare, Tu care le faci si le cunosti pe toate, ajuta aceasta copila sa razbeasca, sa se faca bine si sa fie inca o data fericita! Si mai am o veste: Georgi s-a ingrasat intr-o luna 3 kg si acum are 42 kg! Bucura-te lume o data cu mine, caci eu parca traiesc prin vis, ciupeste-ma si spune-mi ca nu visez! Te iubesc, Georgi, cu toata fiinta mea!!! Te iubesc!

Un comentariu:

andres spunea...

Se va face bine!!! Toate gandurile pozitive si iubirea care o inconjoara ii vor da puterea necesara. Astept cu nerabdare momentul in care va scrie chiar ea pe blog, aici ;)