joi, 7 mai 2009

La recuperare

Eram datoare cu detalii: se pare ca programul de la clinica aceasta e mult mai bine structurat decat in Filantropia. Georgi a fost si investigata si vestile sunt BUNE!!!! In urma electro-encefalogramei care s-a putut face doar pe partea dreapta a capului, s-a confirmat faptul ca aude si intelege si are activitatea cerebrala a unui adult. De asemenea, acest lucru a fost confirmat si de un doctor psiholog care a consultat-o. Problema e ca va trebui sa reuseasca sa comunice.
Recuperarea consta intr-un program incarcat de terapii alternate: fizioterapie, kinetoterapie, impachetari, masaje, in cadrul carora este atenta si coopereaza. Alt lucru interesant ar fi ca este extrem de receptiva la copilasii din clinica (aceasta fiind o clinica de recuperare pt. copii). Singurul impediment este ca totul va dura pana duminica, iar ea are nevoie de un program continuu de recuperare, deoarece s-a pierdut deja foarte mult timp. Alaltaieri s-au facut 9 luni de la complicatia ce a adus-o in starea asta.
Ieri m-am intalnit cu Alex, baiatul din Germania, caruia i-am dat CD-ul cu documentatia Georgianei si care va merge personal cu el la clinica din Munchen. Multumim pt. implicare Alex si asteptam vesti bune!

Intre timp, trebuiesc banuti si inca multisori! Asa ca apelez inca o data la voi toti sa faceti rost de la oricine chiar si de un leu pt. Georgi, trebuie sa reusim sa strangem toata suma, chiar daca e uriasa. Alta varianta nu avem. Indiferent daca Georgi ajunge la Allensbach sau la Munchen, tot va avea nevoie de acesti bani.

Si mai am o rugaminte: am nevoie de o persoana care sa se ofere voluntara sa ne ajute cu ceva alergatura, fiindca eu din motive de burtica uriasa nu prea mai pot sa ma deplasez si e de umblat. E nevoie de o persoana care sa aiba timp, rabdare si bunavointa, pt. ca vreau sa incercam sa obtinem formularul E112, chiar daca sansele sunt mici, dar trebuie incercata si asta.

Multumim si Doamne Ajuta!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ma bucur din suflet pentru Mocolina!!! Sa dea Domnul sa se recupereze din zi in zi mai mult!
Isabela

Madalina spunea...

Am fost sambata sa o vad pe Moco si atat de mult m-am bucurat cand am intrat in salon si am salutat-o a intors capul spre mine.....plus ca mancam cu lingutita acum si bem lichide si cu paharul si cu lingurita...este mai greu, dar va fi din ce in ce mai usor, sunt sigura!
D-zeu e mare!